Wednesday, December 16, 2015

FINAL PROJEK ACTING IN ANIMATION - TEATER

gais!!!

Semalam adalah hari terakhir untuk kelas Acting In Animation. semalam kami adakan teater sebagai Final Projek untuk subjek ini. kumpulan saya punya teater bertajuk 'Aku Mahu Jadi Bintang'. saya memegang watak sebagai kakak kepada watak utama. nama saya Mashitah. apa-apapun enjoy gambar je lah mampu pasal kamera tak cukup bateri nak record teater. sedeyhhh!




ni sgambar semua student yg involve dalam persembahan semalam.


semalam adaempat teater dijalan kan. lepas setiap persembahan teater, kami pun kene buat persembahan selingan ikut group masing-masing.
  • mok
  • the coin
  • menantu oh menantu
  • aku mahu jadi bintang

banyak-banyak persembahan selingan yang ada semalam, selingan sambut birthday paling best. SELAMAT HARI LAHIR TYRAA!!!

dengan yokai yang tk berapa yokai. serigala berekor enam.

mastermind sebalik sambutan birthday. 






xx misha rihta




3 comments:

IPOH WITH BCA FAM

hye everyone!  Early this month,  on 9 December 2017. One of my classmate is getting married. Congratulation to Anuar and wife for their ...